Ací us porte dos exemples de com utilitzar les TIC per a activitats en formació professional, amb casos reals d'alumnes.
Magnetisme augmentat
http://coordinacionticepj.blogspot.com/
https://www.youtube.com/user/keynes72
https://www.pinterest.es/djangulo/
Creació de models en 3D amb les imatges a visualitzar i un banc d'imatges significatives per a la captura. Per a visualitzar marques imatges s'empren programes de Aumentaty (Vsearch i Viewer). L'alumnat, a partir del material generat, captura la marca o imatge amb el seu propi dispositiu mòbil o se li facilita un per a desenvolupar l'activitat. Amb aquest projecte es pretenen incorporar innovacions tecnològiques, buscant en tot moment, una millor comprensió per part de l'alumnat fent-lo partícip del seu aprenentatge.
Reputació en línia
Tot el que es duu a terme a l'aula de “Daniel José Angulo *Chover, d'Escola Professional Javeriana “(Madrid), té com a objectiu que “els alumnes s'adapten a la ‘nova realitat’ que els tocarà viure i més tenint en compte que són de Formació Professional i es troben en una etapa especialment crítica, ja que estan, a punt d'entrar en el món laboral. Per aquest motiu els insistisc moltíssim en la ‘reputació en línia’ a través de tres passos: buscar informació, seleccionar-la i compartir-la”. Per a això, aquest professor utilitza diversos recursos: blog Idees per a trastejar, canal de YouTube, Pinterest, la xarxa social Twitter i perfil en Google+, entre altres.
http://coordinacionticepj.blogspot.com/
https://www.youtube.com/user/keynes72
https://www.pinterest.es/djangulo/
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.