Avaluació

La metodologia a seguir a l'aula serà activa, amb la participació contínua de l'alumnat pràcticament en totes les sessions de treball plantejades perquè aconseguisquen els objectius marcats pel centre docent. Se segueix els principis metodològics del constructivisme, on l'alumne és qui construeix i modifica els seus esquemes de coneixement, es partirà dels coneixements previs de l'alumne, seguidament se li proporcionarà nova informació, tant de caràcter conceptual com procedimental (cognitiu), al mateix temp introduint en cadascuna de les sessions de treball, la metodologia TILC, és a dir, amb continguts lingüístics i també culturals, amb l'objectiu que l'alumnat adquirisca les capacitats terminals associades a aquest mòdul.

En aquesta pàgina disposeu d'activitats per a avaluar els coneixements de l´alumnat, els quals estem adquirint en la unitat didàctica que he posat al blog.


ACTIVITAT 1.- UNITATS D´OBRES:  Joc per a relacionar les partides d'un pressupost d'obra.


    


ACTIVITAT 2.- TÈCNIQUES DE TREBALL 6-3-5. Activitat pràctica sobre la tècnica de treball 6-3-5, a través d'un mapa interactiu. Es proposa 3 capítols amb les seues corresponents unitats d'obra.



            


ACTIVITAT 3.- VIDEO QUIZZ CAPITOLS D´OBRA. Endevinar els capítols principals obres construcció.




           


ACTIVITAT 4. AVALUACIÓ GENERAL CONCEPTES U.D. Exercici que consisteix en el famós programa de televisió on tenim un Rosco amb totes les lletres de l'abecedari i tenim un temps límit per a encertar el màxim possible.




      


ACTIVITAT 5. MAPA CONCEPTUAL DIAGRAMA DE GANTT. Se us mostrarà una imatge del diagrama de Gantt de l'obra que estem treballant durant la unitat didàctica i s'ha d'esbrinar quals són els conceptes principals i camí crític de l'execució de l'obra en qüestió. 






Ací us deixe el enllaç al meu perfil d´EDUCAPLAY.

https://es.educaplay.com/es/mieducaplay/2215321/jose_carlos.htm



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.